Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Minden kedves látogatónknak lehetősége van weboldalunkon regisztrálni. A vásárláshoz nem kötelező a regisztráció, vendégként is vásárolhat. Ha még nem regisztrált, akkor ezt egyszerűen és gyorsan, akár egyetlen perc alatt is elvégezheti a regisztrációs oldalon, ahol meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét, jelszavát, születési idejét, címét és telefonszámát. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre levelet küld, amelyben a regisztráció érvényesítéséhez szükséges információkat kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, alaptalan regisztrálásokat. Az érvényesítésre 3 nap áll rendelkezésére. A regisztrációban szereplő adatokat később – bejelentkezés után – a személyes információim menüpontban – módosítani tudja. Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg.

Hogyan tudok vásárolni a webáruházban?

  • Személyes adatok: Kérjük, adja meg a személyes adatait
  • Cím: Kérjük, adja meg a szállítási és számlázási címet. (Ezek eltérőek is lehetnek.)
  • Szállítási mód: Kérjük válassza ki az ön számára megfelelőt.
  • Fizetési mód: A következő fizetési módok közül választhat:
    • Előre utalás bankszámlára
    • Utánvét
    • Simplepay Bankkártyás fizetés
  • Rendelés véglegesítése

Adatainak felhasználásával kapcsolatban Adatkezelési tájékoztatónkból tudhat meg többet.

Hogyan tudom megrendelni a terméket?

A webáruházban a termékek böngészése nincs regisztrációhoz kötve. Vendégként és regisztrált felhasználóként is lehetőség van vásárolni. Ha vásárolni szeretne, a kívánt termék kiválasztása után fel kell tüntetnie a megrendelt mennyiséget, melynek kiválasztásánál lehetősége van növelni, illetve csökkenteni is a darabszámot. Ha ezt megtörtént, akkor a „Kosárba helyez” gomb megjelölésével kell jeleznie a vásárlási szándékát. Ezután a kiválasztott termék bekerül a virtuális kosárba. A következő lépésben egy ablak jelenik meg, ahol eldöntheti, hogy más terméket szeretne-e kosárba helyezni -ekkor a „Tovább vásárolok” gombot kell megjelölni-. Amennyiben nem kíván más terméket vásárolni, a „Kosár mutatása” lehetőséget kell megjelölni. Ha regisztrált felhasználóként kívánt vásárolni akkor be lehet jelentkezni, ha vendégként akkor pedig csak meg kell adni a szállításhoz szükséges adatokat. (FONTOS! ha a szállítási és a számlázási cím nem ugyanaz akkor mind a kettőt ki kell tölteni) Ha a kosárban hagyja a terméket/termékeket, mert később kívánja megvásárolni, akkor a kosár megjegyzi a tartalmát.

Rendeléseket kizárólag 2000 Ft-os kosárérték fölött tudunk teljesíteni.

Mit jelent az elállási jog?

Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni.

Az elállás jogát csak visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut és csomagolását sértetlenül  juttatja vissza. Ennek megfelelő áruvisszaküldés esetén Novák János EV. vállalja, hogy az áru beérkezését követően 30 napon belül visszatéríti az áru ellenértékét.

Mikor számíthatok a rendelésem teljesítésére?

A szállító mindent elkövet a megrendelések minél hamarabbi, illetve határidőre történő teljesítése érdekében. Ezért fenntartja a jogot arra, hogy egy többtételes megrendelést akár több részletben szállítva és számlázva teljesítsen. E kitétel alól kivételt képez az olyan termék szállítása, amely termék nyilvánvalóan csak egy másik termékkel együtt használható (pl. egy készülék és tartozéka).

Határidőn túli szállításnál, ha a vevő előzetesen nem jelezte a megrendelés visszavonását, a terméket köteles átvenni.

Minden esetben a szállító joga meghatározni a szállítási módot. Külön megállapodás hiányában a vevő nem kötelezheti a szállító megbízottját a tételes áruátadásra. Amennyiben tételes átvétel nem történik, a vevőnek csak a szállítási dokumentumon (szállítólevélen) feltüntetett doboz- vagy csomagszám átvételét kell igazolnia. A vevő kötelessége átvételkor ellenőrizni a csomagok sértetlenségét. Amennyiben a csomag nem sértetlen vagy sérülés gyanúja áll fenn, a csomagot a szállító megbízottjának jelenlétében kell felbontani és az állapotot jegyzőkönyvezni, vagy ha erre nincs mód, meg kell tagadni az átvételt. Mindkét esetben haladéktalanul értesíteni kell a szállítót.

Utólagos tételes átvételnél a szállító vállalja, hogy minőségi vagy mennyiségi eltérés esetén a feltárt hiányosságot költségmentesen korrigálja. A vevő vállalja, hogy kétséges esetben nem gátolja és együttműködik az eltérés okainak feltárását, illetve átvételkori állapotában megtartja vagy visszajuttatja a reklamált terméket. Utólagos átvételnél a szállító jóhiszeműséget feltételez a vevő részéről.

Árgarancia

Az Áruházunkban található választék folyamatosan változik, egyes termékek megszűnnek, és újak jönnek a helyükre. A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, ezáltal egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. A megrendelés  leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, az abban szereplő árakra áruházunk árgaranciát vállal – maximum 3 napig, azaz a megrendelt termékeket, függetlenül a megrendelés leadása után történő árváltozásoktól, a visszaigazolásban szereplő árakon számlázzuk ki.

Mennyibe kerül a szállítás?

1. Házhozszállítás futárral

A vevőt terhelő bruttó szállítási költség:

  • 15.000 Ft felett:         0 Ft
  • Utánvéttel: 2000 Ft – 15.000 Ft között   1.490 Ft 
  • Banki fizetéssel: 2000 Ft – 15.000 Ft között 1.490 Ft

Mikor került megerősítésre a rendelésem?

Munkatársunk a megrendelés leadását követő 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolja a megrendelést.

Hogyan tudom átvenni a rendelésem?

A megrendelt árukat a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.szállítja házhoz. Szállítási határidő a megrendelést követő 2-5 munkanap. Igény esetén egyedi igényeknek is eleget tudunk tenni.

Csomag átvételének menete:

  • az átvevő személy mielőtt aláírásával hivatalosan is átveszi a csomagot, leellenőrizheti, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon.
  • a címzett a csomag átvétele során névvel, dátummal és aláírással igazolja, hogy átvette a csomagot, amelyet a későbbiekben a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. igazol
  • utánvétes csomag esetében először a feltüntetett összeget kell átadni a futárnak, amennyiben esetleg utánvétes csomagon talál külsérelmi nyomokat, abban az esetben a futár ugyanúgy a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet

OTP BANK ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.  Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)

OTP SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI FOLYAMAT

Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheted ki a rendelésed.  A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

SIMPLEPAY ONLINE FIZETÉSI MEGOLDÁSOK

A Simple fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva juthatsz el a termék vételárának kifizetéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva az online fizetési folyamat biztonságát.

Melyek a tranzakció lépései?

  • A „Rendelés leadása” gombra kattintva átkerülsz a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával elindul a tranzakció.
  • A kártyaadatok megadását követően kérünk, ellenőrizd az adatok helyességét.
  • A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  • A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítanak az oldalunkra.

Az alábbi bankkártya adatokra lesz szükséged:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)

SIMPLEPAY MOBILALKALMAZÁS

A Simple mobilalkalmazás letölthető az okostelefonokra, ingyenesen. A mobilvásárlás során az alkalmazásban bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, VISA és AMEX típusú kártyával lehet fizetni a szolgáltatásokért. A későbbi gyors vásárlások érdekében a bankkártya elmenthető.

Hogyan használhatod?

Simple fiókkal még nem rendelkező felhasználó esetén, az alábbiak szerint regisztrálhatsz:

  • Add meg a bankkártyád adatait, amivel fizetni szeretnél.
  • Pipáld ki a „Regisztrálok…” mezőt.
  • Hozd létre Simple fiókodat Facebook vagy Google fiókkal, vagy email cím megadásával.
  • A regisztrációhoz és fizetéshez Simple jelszó beállítása szükséges, amellyel a későbbiekben is beléphetsz majd a Simple fiókodba.
  • Erősítsd meg Simple fiók regisztrációdat a megadott email címre kiküldött levélben. Amennyiben Facebook vagy Google fiókkal regisztrálsz, úgy a Facebook vagy Google profilodhoz tartozó e-mail címre kapod meg a megerősítő levelet.

Simple fiókkal rendelkező felhasználó esetén:

  • Válaszd, ki a “Simpleben rögzített bankkártyával fizetek” opciót.
  • Jelentkezz be a Simple fiókodba a hozzákapcsolt Facebook vagy Google fiókoddal, vagy a regisztrált email címeddel.
  • Válaszd ki a már korábban elmentett bankkártyádat, vagy rögzíts egy új kártyát, amellyel fizetni szeretnél.
  • Add meg Simple jelszavad és nyomj a “Fizetek” gombra. Amennyiben Facebook vagy Google
  • fiókkal regisztráltál, és nem állítottál még be korábban jelszót, a www.simple.hu oldalon vagy a Simple alkalmazásban tudod ezt megtenni.